vineri, 20 iulie 2007

picturi autocolante

Nu sunt un fan , chiar deloc, al limbii franceze, dar am gasit acest site: http://www.domestic.fr/, undeva la frantuziii,, destul de interesant as zice eu..
Doar ca eu in loc de tapet gen wallpaper , l-as picta.. :P

Ca sa va dau un exepmlu , iata un desen:



Asta pt. ca in scurt timp am de gand sa ma apuc sa fac releveul la mine la apartament si apoi schite de amenjare si mobilare, cu proiectarea mobilei :P , yahhh baby cause i can do it, .....si da intentionez sa mi le fac singura , poate o sa cer un pic ajutor si din partea unei Doamne arhitect foarte dragutze si cu ideii inovatoare , D-na Ari.



Daca cineva are ideii nu ma supar, sau daca picteaza fain... :D
Am zis ca o sa ma apuc si eu sa pictez ceva ..ca de cand nu am mai pictat ...ehhee, ..cred ca am uitat sa mai tin si pensula in mana....

Si poate in toamna sa ma apuc sa si daram peretiii..alea alea ...yahh yuppiii....happpy joy joy....
Revin asupra subiectului.. intr-un viitor apropiat, cred..

melodia de azi : Gwen Stefani - Rich Girl

P.S: A-propos care ma invata si pe mine sa postez un video de pe minunatul youtube,,,dar care sa fie cuprins in acelasi articol..adika de ex. cel de acum..
Pe cuvant daca nu am incercat, am bunavointa :P dar nu reusesc, de fiecare data il posteaza intr-un articol separat ....
dammy me :P

2 comentarii:

A spunea...

Cat de tare e tapetul :)Cred ca se ia de la tine faza cu rearanjatul.

So..cam ce eroare iti da cu youtube? ca trebuie sa rezolvam problema, la naiba :)

smurf spunea...

ihihi, ma bucur ca se poate lua :P
Pai faza e ca nu e chiar un tapet, e un "autocolant" mai special , se face doar la frantzuii din cate am auzit eu, o sa mai cercetez...:D

mda' nici macar nu imi accepta sa postez eroarea :( .., iti trimit pe mess :)
am facut cum mi-ai spus tu, tot nu merge :(