duminică, 29 iulie 2007

flick pitic..



se numeste Flic..desi eu ii spun Flick, si este un superb motanel de numai 2 luni ( a se vedea in imagine )....care a poposit la mine in apartament aseara , si va ramane pret de 1 saptamana,pt ca "bebelusi" au plecat la MAREE..si nu aveau la cine sa il lase
....si cum toata lumea ia refuzat "frumos si gratios" ..am zis sa fac eu pe bunul samaritean ,( asta e ..., in privinta asta nu vreau sa ma schimb).>

si sa revenim la motan....si mi l-au adus aseara cam pe la 21.30 era ceasu, parca .., si dupa ce plecara " bebelusi " incep sa fac pregatiriile de rigoare pt. "o sedere cat mai prezidentiala " .
Incep prin ai pregati cutiuta cu nisip..unde sa-si faca nevoile , bun zic eu, asta e check't, trec la farfuria cu mancare ...bun si asta e bifata , ok, prosopel unde sa doarma are..mancare are..., nisip are,,,bonn, ......

si incepe el si inspecteaza casa,ca un veritabil "INSPECTOR " , vede ca e totul ok, se duce tiptil tiptil papa ceva , mai face un pisulika, vorba Hadrienutzei, mai sta ceva , face si ceva mai "marisor " decat un simplu pisulika, ( toate in cutiuta cu nisip, deci zic ..mama ce educat e motanu asta!!!!) ok, deci sa acomodat repede, nu am de ce sa imi fac mari probleme.

Bun sa inteleg ca nu sa observat nimik anormal din cea am relatat pana acum.
Ok si cum ma uitam eu la nu stiu ce filme, pt ca afara nu aveam chef sa ies..si fiind mult prea cald, imi pun un pahar de " apa plata cu lamaie " si gheata ..si il observ eu pe mister inspector Flick cum vine spre mine si da sa bea si el.........ehhh pai atunci imi pica MIE fisa..( de 50 ..de 100...de whatever cat era si fisa aia!!)ca am UITAT sa ii pun si un castron cu apa....
Ma gandesc acum la saracul motan ..cat a trebuie sa indure pe caldurile asta , de sete....si era vreo 2.00 noaptea cand mi-am dat seama :D

E tare cuminte, a dormit in bucatarie, sta numai pe hol si bucatarie, nu vrea sa vina in dormitor, vrea sa te joci cu el toata ziua , ce sa mai... e un rasfatat!!

Am uitat sa specific,, nu sunt fan pisici, sunt mai degraba cu cateii si caii,desi tin minte ca am avut si eu odata o pisica ,,acum vreo 10-11 ani parca :-/, inainte sa il am pe LORD, cockerul meu spaniel , care acum nu mai este.




Nici nu am zis ca le urasc , imi sunt indiferente , dar cert este ca inaintea lor primeaza alte animale care ma incanta mult mai mult, de exemplu personajul din imagine :P

Asa si revenind , il invatase maicamea pe atunci ,pe motan( nu mai stiu ce nume avea), ca dupa ce isi facea nevoile, sa se stearga pe labute, pt ca de jur imprejur cutia cu nisip dispunea de servetele..mda' si culmea este ca facea chestia asta , era foarte educat ..doar ca ia cam distrus florile lui maicamea..si l-am dat .

E si cam asta e istoria mea cu pisicile in general.

O sa ma distrez de minune cu Flick toata ziua acasa.=))=)) =))

P.S. :Apropo rasplata mea este o mare CASOLETA DE INGHETATA :D..yahh yuppi..

Niciun comentariu: