duminică, 30 septembrie 2007

Gusto de ...


..... tomar la luna a cucharadas por las noches........

iar'n-am nici o inspiratiune....zilele astea m-am simtit " como una completa idiota....", ca si cand nu as mai avea locul meu ...parca nu as avea nici un rost,e naspa ca ai asa un feeling ...si totusi ieri fu fain , am petrecut o zi faina..au venit astia si m-au carat de la serviciu direct in parc, preferatu meu..ala fain.. fara prea multa lume prin el..cu rasete , voie buna, inghetata ,placintele,caramele.., bancuri, role,cazaturi....catelusi coker,amusment..si asa pana tarziu in noapte ...fu fain si am simtit ca zbor,.am uitat pt o jumatate de zi de griji, gandurii, pb., job si de totii,.... pt o jum. de zi am simtit iar ca sunt sus si zbor, sau ca sunt la calarie,cu acele animalute superbe si care iti dau o anumita liniste interioara...

Za zpecial zpecial start day for me ar fi........" trezire cu soarele in fata, intr-un pat cu baldachin, undeva intr-o casuta , cu plaja in fata casutei si muntele in spate, cu maslini in jur,cu misresme imbatatoare, cu vin fiert, cu hamace , cu multe carari si locuri de explorat.., cu za special person , care sa imi aduca la pat sau pe plaja un mare dejun ,,cu cafea decofeinizata cu lapte si miere ,zelicios,..si multe alte bunatatii..si nelipsita inghetata , cu o musica de cafe del mar sau sin banderas..sau ricardo montaner cu "Hoy tengo ganas de ti" ,sau cu La 5 estacion" ,iar restul zilei...ce mai conteaza atata timp cat inceputul ar fi asa ..restul vine de la sine ..,
...pacat ca altii nu imi impartasesc gandurile,,ci prefera altceva , vacante la munte , jocuri pe calulator sau alte alea.
ce vise isi fac unii....ha yha ha ha .. but it's fun sa gandesti asa , cause life is a dance, si nu
stii niciodata cand va fi randul tau pe ringul de dans ..sa faci senzatie.

Chiar daca barbatii ar putea sa inteleaga femeile, tot nu le-ar veni sa creada.

nah ca acu ma simt fain, maine e o alta zi, "live today as if it's the last "..e nici chiar asa,,dar e pe acolo pe undeva si adevarul ala...

the todays song's : " yahir-la locura" si " Reik-Noviembre sin ti "

Niciun comentariu: