vineri, 7 septembrie 2007

"dragutza"de sefa ...very funny.=))

asa arata..,...dragutza de ea..( sa o manance puriciii..!!:D)




..imi place mai mult TANTANA cum arata, dar nu merita sa spun ca ar arata cu Tantana.














....si asa arata ca un DOUGAN cand e NFHHHHHHHHHHHH ...adika destul de des..mult prea des pt. puterile noastre de intelegere..








Conversatie azi:
THE tiran as in bossy : " Nu ma intereseaza Andreea azi trebuie sa terminati proiectul..maine avem predare ,asa ca stati pana la orice ora e necesar si il terminati ".

La care eu: :D ( yahhh sure ..stau uite acus....si ma platesti pt orele lucrate in plus .. NU ..pai ce esti tu proasta ..Doamne fereste !! ).

Dar am stat totusi pana destul de tarziu , ..dar maine sa prezinte ea proiectul de care habar nu are si eu o sa dorm frumos ca un ingeras pana pe la pranz cand voi binepofti sa merg la serviciu.

Ma amuza teribil de mult comportamentul ei de Hitler....cert este ca eu o sa traiesc 200 de ani , iar ea 60...si nu are decat 57..., linistit mai are 3 ani in care sa tipe si sa urle la cine pofteste ea ...dar cu siguranta nu la mine, si sa ii calce pe totii in picioare,doar pt ca este EA madam Popeasca !! ahaha
=))
......vai vai...ditamai oamenii la 40-45 ani care nu sunt in stare sa o puna la punct si sa se faca respectatiiiiiiiii, pt. ca oricum ea are nevoie mai mult de ei, si nu invers.. ..niste verze

Un autentic CAZ DE TARGA ...cine stie cunoaste !!:D

Niciun comentariu: