luni, 26 noiembrie 2007

provocarea lui Evil :P

well pai sa vedem sunt o pesimista innascuta sau o optimista pana in maduva oaselor...???!!that's the tricky question ...

banuiesc ca as putea raspunde .. optimista pana in al 9-lea cer and back..:P bine bine cu anumite limite, optimista dar cu picioarele pe pamant..:)adika sa fim realisti,,,,
.. asa ca fobii maniaco-depresivo-constructive nu am.. sorry :)....rau de inaltime nu am..din contra ador inaltimile....de intuneric nu.., claustrofoba nu sunt.., poate doar rau de mare am ,..cateodata :D...
..a ba cred ca sufar de ceva......as arunca oricand ,la orice ora, in orice anotimp al meu calculator fain si drag...care iar se busira si pe Mircea cu el odata :D
na na na....intre timp iar ma doare gatul :(, iar am racit .....uffa..

in ultima vreme de cand sa busit calculatorul am inceput sa ies din ce in ce mai des, fie la sala , fie la vreun film, teatru...dar si prin pub-uri noi deschise in Bucuresti..uauuu da sa deschis unul nou -nout .. cred!, .. parca am mai reinviat si eu..si e minunat pt. ca petrec in compania unor oamenii absolut minunati, care stiu sa rada si ma amuz copios ....
..ce pacat ca nu mai ninge in Bucuresti..

Niciun comentariu: