vineri, 5 octombrie 2007

parcuri..



................parcuri parcuri ...am inceput iar sa merg in parc..preferatul meu este Kiseleff, pt ca e plin de verdeata,nu ca celelalte parcuri nu ar fi pline de verdeata, dar acesta are ceva special, nu e multa lume.., chiar nu e, plus ca e unul din parcurile in care poti citi o carte dc ai chef.., fara sa se holbeze careva la tine, si alt plus imi aminteste de parcurile din Barcelona, in care puteam sa lenevesc pana noaptea tarziu , aproape ca se facea dimineata fara sa te sinchireasca nimeni cu intrebarile de cum , care , cand , ce faci acolo.....sunt flori multe si am vazut si veverite..
...un altul ar fi Parcul Tineretului , probabil din simplul rationament ca e mai aproape de casa sau poate pt. ca e un parc mare, unde te poti da cu rolele, sau sta pe malul lacului,,sau ..whatever......
..altul ar fi Cismigiu , dar acesta e frecventat doar at cand plec de la serviciu in mijlocul zilei, si dc merg prin B52 sau Lucky 13... si ..un altul Herastrau , mai rarut prin acesta ultim , pt ca nu e deloc in drumul meu.

Mai demultisor prima parcul din fata facultatii, Lacul Tei,,,,zilele trecute am mers la fac. sa imi iau o diploma..si descopar un parc nou-nout amenajat,,,absolut bestial,,foarte tare,oare de ce nu sa facut asa ceva si pe vremea cand eram eu acolo???!!.... sincer dc era asa as fi stat mai mult prin parc si mai putin pe la cursuri ...offf
revenind ...deci parcurile ar trebuie apreciate mai mult in zilele noastre ..in plus au suficient oxigen cat sa ne dea suflu pt o noua zi..

melodia de azi: Area 305- Vive la vida

Niciun comentariu: