sâmbătă, 4 august 2007

" totu-i trecator…..”




“ Uhhuu mama atat de mult mi-e de dor de tata, de parca n-as stii cand mi-e dor ca totu-i trecator…..”

6 luni deja si inca doare , doare mult, nespus de mult, pt. ca nu i-am spus cat de mult tineam la el chiar dc . nu i-am aratat-o poate niciodata , pt. ca nu i-am spus banalul , dar atat de graitorul “ imi pare rau “ , pt. ca nu inceteza lacrimile, pt. ca amintirea ultima imi respira prin totii pori,…… au ramas atatea lucrurii nespuse , nerostite, dar gandite si poate ca da asa a fost sa fie , dar tot doare.

Stim ca vom muri, iar asta nu schimba nimic din ceea ce traim, aici si acum. Moartea nu-i impiedica sa fie fericiti decat pe cei care spera la o fericire eterna. Or fericirea nu poate dura vesnic, pentru ca vom muri, doar pt. cei care traiesc fericirea ca pe o deschidere, imediata catre o bucurie posibila, moartea nu mai ridica nici o problema , pt ca solutia este insasi VIATA. Iar pt. asta viata nu poate fi nemuritoare TREBUIE sa iubim viata, dar sa o iubim asa cum este , adica efemera . Andre Gide spunea in “ Fructele Pamantului” : “daca ne gandim la moarte cu luciditate, viata, asa scurta cum e, devine cu atat mai pretioasa. Tocmai pt. ca viata nu va dura vesnic, pt. ca vom muri, fiecare clipa este nepretuita, valoarea vietii este cu atat mai mare , cu cat iese mai mult in evidenta “.

Ying si Yang .......
Dar si o zi de super bucurie..pt ca azi se marita o buna buna prietena, Anitum, asa au considerat ei ca trebuie, pai atunci si noi spunem “sa fie intr-un ceas bun” si ii sustinem.
Ana mama sa fii mereu vesela ,asa cum numai tu stii sa fii si asa cum te stim cu tontii. Si fa odata bebelusu ala , ..cu care ne-ai innebunit in totii cei 5 ani facultate..... :D

Asa ca mergem la nunta , ne bucuram , , ne distram, furam mirele :D, cerem recompensa “ grasa” …..si traim mai departe viata ..efemera ce o avem …

Melodia de azi, pe al carui fundal am asternut aceste scrieri :
Timpuri noi- Tata.

Niciun comentariu: